2015. március 15., vasárnap

~ 4.rész ~

Tegnap nagyon jól éreztem magam Taylorral. Nincs nagyon kedvem suliba menni de ez van. Gyorsan felöltöztem. Felvettem egy halványrózsaszín pólót és egy fekete szoknyát. Berohantam a fürdőbe, elővettem a szempilla spirálom és egy halvány szájfényt. Megfésültem a hajam és már indulhattam is a suliba. Lementem a lépcsőn az ebédlőben anya állt. - Jó reggelt, Hanna -mondta.
- Jó reggelt -néztem rá mosolyogva.
- Ma későn jövök haza, apád elment az éjszakai géppel, szóval ma egyedül leszel.
- Jó.
- Ne haragudj! 
- Nem semmi baj, egyébként ma én is sokáig leszek a suliban. 
- Akkor jó -mondta mosolyogva. - Na mostmár indulnunk kéne, mert mind a ketten el fogunk késni.

Beléptem az iskola kapuján. Felmentem a lépcsőn és azon gondolkoztam, hogy merre van az osztályunk. Elsétáltam az egyik osztály előtt, de váratlanul az ajtó kicsapodott és én a földön kötöttem ki.
- Te jó ég jól vagy? -kérdezte Taylor.
- Persze -igazából nem voltam jól sajogott a fejem.
- Te vérzel -tette a fejemre a kezét.
- Oh... Fel sem tűnt.
- Gyere elkísérlek a suli orvoshoz -felém nyújtotta a kezét és felhúzott. - Ha akarsz nekem támaszkodhatsz. 
- Köszönöm -mondtam. Végigsétáltunk a folyosón, a folyosó végén egy fehér ajtó állt ezzel a felirattal: Iskolanővér. - Itt is vagyunk. Taylor bekopogott az ajtón egy barna hajú idős hölgy nyitott ajtot. - Gyertek be -mondta. Elmeséltük neki hogy mi történt aztán a társalgó felé vettük az irányt. Nagyon kedves Taylortól, hogy így gondoskodik rólam.
- Hanna! -kiállította Emily. -Hallottam mi történt, jobban vagy? 
- Igen Emily jól vagyok, köszi.
- Taylor ha megbocsájtasz elrabolom Hannát -mondta Em, nevetve.
- Vidd csak -kacsintott rám Taylor.
- Ti most akkor járatok? -kérdezte Em.
- Nem dehogy, hisz alig ismerjük egymást.
- Ha jobban megismernéd járnál vele? 
- Em! Természetesen nem mivel barátok vagyunk és nem hinném, hogy ő többet akar.


                                                         *Taylor szemszöge*

A sportpálya felé tartottam, én vagyok a foci csapat kapitánya. Pénteken lesz az első meccs a szezonban. De nem tudtam erre koncentrálni hisz folyamatosan Hanna járt az eszemben. A gyönyörű haja...
- Taylor figyelsz? -kérdezte az edző.
- Igen figyelek Mr. Fisher! -mégis, hogy figyelhetnék? Nem tudom kiverni a fejemből. Az emberek azt mondják milyen jó nekem na persze. Majdnem minden szabadidőm a pályán töltöm. Nincs időm kb. semmire. 

- Ennyi fiúk, mára végeztünk! - mondta Mr. Fisher. Bementünk az öltözőbe, gyorsan lezuhanyoztunk és felöltöztünk.
- Mi volt ma veled, Taylor? -kérdezte Jack.
- Semmi csak fáradt vagyok... -hazudtam.
- Hé! Én ezt nem veszem be ugye te is tudod! -persze gondolhattam volna.
- Semmi csak Hannán gondolkoztam.
- Az új lányon? -kérdezte meglepedten.
- Igen.
- Tetszik neked? 
- Igen...
- Akkor hívd el valahova.
- Nem lehet...
- Miért!? Azért mert nyuszi vagy?
- Nem de...
- Menj már, mert a végén én hívom el! 
- Arra várhatsz! -kacsintottam Jackre.
Felkaptam a táskám és kirohantam az öltözőből. A szekrények felé tartottam, nem láttam csak Emilyt.
- Em, nem láttad Hannát?
- Most ment el! -a francba, gondoltam.


                                                       *Hanna szemszöge*

Hazafelé tartottam, mikor a házunkhoz értem megpillantottam egy dobozt.- Mi lehet ez? -gondoltam.
Közelebb léptem de a doboz hírtelen mozogni kezdett. Lehajoltam és kinyitottam! Te jó ég ez egy kiskutya. Kivettem a dobozból és letettem a földre. Kinyújtottam a kezem, hogy megszaglászhassa.
Nagyon aranyos volt, felkapták és bevittem a házba. - Valamit adnom kéne neki, mert biztos éhes! -gondoltam. Humm... Kinyitottam a hűtött és kivettem egy doboz tejet, kitöltöttem egy tálba és leraktam  elé. A csöpp jószág rögtön beledugta az orrát a tálba. Egy perc múlva a tál üres volt.
- Huhh, nagyon éhes lehettél -mondtam neki és megsimogattam a fejét.

4 megjegyzés: