2015. március 2., hétfő

~ 2.rész ~

Hétfő van ezaz! :( Minden a feje tetején áll, a költözködéssel nem nagyon haladunk, apa mindent megtesz, hogy boldogok legyünk. Nagyon boldog, mert az új vállalkozása kezd beindulni, aminek mind nagyon örülünk. Ideje lenne felkelnem, felültem az ágyon és kibújtam a takaró alól. Kinyitottam a szekrényem és kivettem egy rózsaszín pólót és egy virágos szoknyát, eddig minden rendben volt csak most jött a probléma a szandálomat kerestem de nem találtam kinyitottam kb.öt dobozt de egyikben sem volt. Rápillantottam az órára, jaj ne 7:45 el fogok késni, feladtam a keresést és felvettem a rózsaszín Conversem. Lerohantam a lépcsőn az ebédlő asztalon egy cetli volt: ,,Korán elmentem. Puszi anya ❤️ '' Hát jó gondoltam.

Beértem a suliba, a folyosó tele volt diákokkal, most merre menjek. Elindultam egyenesen a folyosó végén megtaláltam az igazgatói irodát. Bekopogtam az ajtón, egy hang felet rá: -Tessék! -kinyitottam az ajtót...
- Miben segíthetek? -kérdezte a hölgy. 
- Jó reggelt Hanna Darkbloom vagyok! 
- Ohh... Hanna foglalj helyet kedvesem! -mutatott a székre, kihúztam a széket és leültem.
- Az órarendemért jöttem.
- Már mindent előkészítettem -kihúzta a fiókot és elővett egy mappát, kinyitotta. -Tessék -nyújtotta át az órarendem. - Itt egy térkép is de nem hinnem, hogy szükséged lesz a rá! Emily gyere be -mondta mosolyogva. Az ajtót egy barna hajú lány nyitotta ki. -Ő fog neked segíteni, hogy megtaláld a termeket, ja és persze a szekrényed. 
- Köszönöm -mondtam. 
- Igazán nincs mit, de mostmár indulnotok kell.
- Viszont látásra! 
- Sziasztok -mondta mosolyogva.
Kiléptünk az ajtón Emily rám nézett. Barna haja csak úgy ragyogott. Kék felsőt viselt, egy szakadt farmerral. 
- Biztosan te vagy Hanna -mondta.
- Igen.
- Szóval most körbevezetlek -mondta nevetve, nem válaszoltam csak bólintottam.
Végigmentünk a folyosón és elfordultunk jobbra. - Ez itt a társalgó, itt vannak a szekrények, és itt töltheted a szüneteket. -ezen a folyosón is végigmentünk. - Ez itt a....

Végül beértünk az osztályba. Mindenki kiabált, mikor kinyitottam az ajtót mindenki elhallgatott, ez elég ijesztő volt. Rám néztek aztán folytatták a kiabálást. Találtam egy helyet hátul az utolsó sorban, leültem és előszedtem a könyveimet. Becsöngettek, öt perc múlva egy tanár lépett be az osztályba.
- Mindenki üljön le. -mondta. - Úgy hallottam új osztálytárs érkezett. Hanna Bloom? 
- Hanna Darkbloom -mondtam. 
- Áhh... Elnézést. -ahogy kimondtam a nevem a telefonom elkezdett csipogni. -Szóval Hanna, mondj egy-két dolgot magadról. 
- Hát... Bostonból jöttem, a szüleim... -be sem tudtam fejezni, mert egy fiú lépett az osztályba.
- Bocsánat a késésért Mr. Baker.
- Üljön le Taylor. - a srác hátrajött és leült az előttem lévő padba. 
- Köszönöm Hanna foglaljon helyet - de jó ezt megúsztam. Elővettem a telefonom, megnyomtam a felold gombot. A kijelzőn Facebook értesítéseket láttam. ,,Jack Brown és további 20 személy jelölt ismerősnek. "  

Kiléptem a folyosóra, a társalgó felé tartottam. A szekrényemnél megálltam és beütöttem a kódot.

- Szia -mondta Emily.
- Hali. 
- Hogy tetszett az óra Mr. Bakerrel? 
- Hát elment... -mondtam mosolyogva.
- Ugye tudod, hogy az összes fiú rólad beszél -nézett rám miközben a szekrényében pakolászott.
- Amm... Sajnos engem most nem érdekelnek...
- Ohh... -mondta egy kicsit csalódottan.
- Most mennem kell. 
- Mi a következő órád? 
- Fizika, neked? 
- Nekem informatika de a két terem egymás mellett van szóval elkísérlek -nem tudtam nemet mondani, olyan lelkes volt és különben is szükségem van egy segítségre. Beléptem a fizika terembe, Taylor ott ült az utolsó előtti padban, elindultam és leültem az utolsó padba. 
- Szia, te vagy Hanna ugye? 
- Igen, te meg Taylor vagy ugye? -kérdeztem.
- Igen -mondta mosolyogva, közben belépett egy rövid hajú tanárnő.
- Jack? Miből készült mára? 
- Ommm.. Hát az elektromos ellenállásból...
- Kisfiam az nyolcadikos tananyag -mondta szigorúan. 
- Omm... Nem tudtam sajnálom. Ülj le egyes! - Jack szomorúan leült a helyére. A telefonom képernyője felvillant. ,, Taylor Adams ismerősnek jelölt. " Rányomtam a ,, megjelölés ismerősként" című ikonra.
,, Szia  :)'' -írta Taylor.
,, Szia" 
,, Élvezed a fizika órát? XD "
,, Igen nagyon"
,, Van kedved eljönni velem kávézni? " -erre már nem tudtam mit írni, ő csak egy barát.
,, Igen "
,,Akkor suli után"
,, Suli után :) "
,, :) "

2 megjegyzés: