2015. április 4., szombat

~ 5.rész ~

-Hanna megjöttem! -kiabálta anya.
-Szia anya. -lementem a lépcsőn, anya egy levéllel a kezében állt. -Az mi? 
-Nem tudom az ajtó előtt volt. -kinyitotta a levelet és olvasni kezdte: Kedves Hanna! Nagyon sajnálom ami reggel történt, remélem jobban vagy, majd hívj, kérlek! Taylor.
-Ki az a Taylor? -kérdezte anya.
-Senki csak egy osztálytárs.
-És mi történt reggel? 
-Hát...Ohh...jut eszembe milyen volt a napod? -próbáltam terelni a szót.
-Jó volt, de kérdeztem valamit. Mi történt a suliban? -félrehúztam a hajam, hogy látszódjon a varrat.
-Te jó ég! Hanna  mi történt? 
-Csak reggel kicsapódott egy ajtó és én pont ott voltam. -ebben a pillanatban Lisa jött le a lépcsőn.
-Hanna ez meg mi?
-Anya ő itt Lisa.
-Ezt nem hiszem el egy napra megyek el és egy idióta miatt felszakad a fejed és lesz egy kutyád! 
-Sajnálom.
-Hanna! Nincs semmi baj, csak féltelek! 
-De jól vagyok! 
-És ő meg kicsoda? -mutatott Lisára.
-Ő itt Lisa a kapu előtt találtam egy dobozban, nagyon megsajnáltam és behoztam.
-Hanna itt nem maradhat!! 
-De...
-Semmi de! 
-Anya kérlek! Ő az egyetlen barátom!! -rám nézett vett egy mély levegőt és ezt mondta: -Maradhat.
-Köszönöm köszönöm!! Nagyon szeretlek!! -mondtam és a nyakába ugrottam.
-Én is szeretlek kincsem! -mondta és egy nagy puszit nyomott az arcomra. Egy lépést tettem hátra és elindultam a lépcső felé. 
-Hanna még valami! 
-Igen? 
-Nem szeretném hogyha találkoznál Taylorral! -éreztem ahogy elfehéredek, igaz, hogy a bőröm így sem volt valami sötét.
-Anya! Miért? 
-Mert nem szeretném! -tudtam, hogy fölösleges veszekednem vele.
-Jó. De most mennem kell tanulni. 
Arra gondoltam, hogy még csinálok magamnak egy kávét. Fölszaladtam a lépcsőn és bementem a szobámba. Kinyitottam a táskám és kivettem belőle a könyveket és ledobtam az ágyamra a cuccokat.

Pár órával később...
-Anya elmentem! 
-Hanna hova méssz? -kérdezte.
-Elviszem Lisát sétálni.
-Oké, de siess haza. 
-Oké szia.
Lehajoltam és megsimogattam Lisa fejét, és az ajtó felé indultam. Kiléptem az ajtón a szellő megcsapta az arcom és egy mélyet szippantottam a friss levegőből. -Indulhatunk? -Lisa futni kezdett, gyorsan lelasítottam. A környéken gyönyörű házak vannak elmentünk egy vajszínű elképesztően szép ház mellet, mikor a nevemet hallottam. Megfordultam és Taylor állt velem szembe. A fenébe most jutott eszembe a levele és az, hogy fel kellett volna hívnom.
-Szia, Hanna!
-Taylor. -mondtam.
-Épp hozzátok indultam, mert nem hívtál és gondoltam átmegyek.
-Igen, elfelejtettelek hívni. 
-Nem is tudtam, hogy van kutyád! -mutatott Lisára.
-Taylor ő itt Lisa. A házunk előtt találtam.
-Értem -mondta mosolyogva. -Sétállunk egyet? 
-Igen. Merre megyünk?
-Én a parkra gondoltam.
-Oké. -elindultunk a park felé. Az úton sokat beszélgettünk, a suliról, a terveinkről a jövőre nézve. Tíz perc múlva a parkban voltunk Lisa folyamatosan körülöttünk ugrált. Egy mozdulattal megrántott a pórázt és köztem és Taylor között öt centi sem volt. Éreztem ahogy levegőt vesz. A feje egyre közelebb ért hozzám az ajkai majdnem megéri tettek az enyéméimet.
 
-Taylor ez nekem nem megy! Sajnálom!
-Nem semmi gond, időre van szügséged és ezt tiszteletbe tartom! 
-Maradjünk barátok! -mondtam mosolyogva.
-Oké. -kiléptünk a pórázból ami miatt majdnem megcsókoltam Taylort! -Mostmár mennem kéne.
-Hát jó! Akkor szia! 
-Szia Taylor.

3 megjegyzés: